Effe bijkletsen - Reisverslag uit Ohrigstad, Zuid-Afrika van Tom en Marianne Verstappen/Loyen - WaarBenJij.nu Effe bijkletsen - Reisverslag uit Ohrigstad, Zuid-Afrika van Tom en Marianne Verstappen/Loyen - WaarBenJij.nu

Effe bijkletsen

Door: Tom en Marianne

Blijf op de hoogte en volg Tom en Marianne

08 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Ohrigstad

Goedemorgen allemaal, gisteren een heerlijk dagje beleefd in St. Lucia. Een hele dagtrip gemaakt in een jeep, we werden vergezeld door een leuk Nederlands koppel. Eerst hebben we een hoop dieren gespot in het iSimangaliso park, vandaag buffels gezien en witte en zelfs de zwarte neushoorn, die redelijk zeldzaam is. Rond de middag kwamen we aan bij Cape Vidal en daar hebben we aan het strand gelegen met uitzicht op de walvissen. Hierna kregen we een heerlijke lunch en kregen gezelschap van apen, die er met de tupperwaredoos van door gingen. Even na vieren waren we terug in de lodge en zijn we nog een strandwandeling gaan maken op jet strand van st. Lucia. 'S avonds weer heerlijk gegeten, dit keer bij de Italiaan. Vandaag vertrekken we naar het plaatsje Melmoth in het hartje van Zululand waar we zullen kennismaken met de tradities en het leven van de Zulu,s. Maar langzaam aan begint de reis aan het einde te komen, morgen gaan we nog twee dagen naar de bergen, de Drakensbergen en dan weer naar Johannesburg. Maar daar denken we nog maar even niet aan. Heel veel groetjes van Tom en Marianne

• 09 Augustus 2014 - 08:02

Lian Linssen:

Goede morgen Tom en Marianne.

Maak er nog een paar mooie dagen van.
    De tijd vliegt lekker wandelen in de bergen.
    Hopelijk een fijne tocht.
    we horen of zien nog wel wat foto's verschijnen.
    Denk aan jullie.
    Liefs Lian en Jo.

• 12 Augustus 2014 - 21:25

Jose:

Ha Tom en Marianne,

nog een super fijn verblijf en ben benieuwd naar jullie ervaring.
    binnenkort ( als jullie weer een beetje gewend zijn hier natuurlijk ) snel eens afspreken samen bij de Busjop....

nog een heel fijne vakantie

gr. Giel en José

Tom en Marianne

Hallo lieve allemaal, Wij zijn Tom en Marianne en wij vertrekken 8 november voor een rondreis naar Patagonië. Om jullie van ons wel en wee op de hoogte te kunnen houden, zouden we het leuk vinden als jullie regelmatig ons dagboek lezen. Groetjes Tom en Marianne

Actief sinds 03 Okt. 2009